Kunnonpaikka palvelee

Kunnonpaikka on monipuolisesti palveleva kuntoutumis- ja hyvinvointikeskus sekä kylpylähotelli. Kunnonpaikka sijaitsee Itä-Suomen vehmaassa järvimaisemassa, vain 10 kilometriä Kuopiosta pohjoiseen. Tule meille kuntoutumaan, rentoutumaan, juhlimaan, pitämään kokousta, yöpymään tai vaikkapa tanssimaan.

Kylpylähotelli
Hae oloosi uutta hehkua Kylpylähotelli Kunnonpaikasta. Voit nauttia kylpylän kuohuista laajalla allasosastollamme tai ylellisistä hemmotteluhoidoista Hoitokylpylä Harmoniassa. Kylpylähotelli Kunnonpaikka tarjoaa kaiken, mitä tarvitset onnistuneeseen lomaan ja virkistykseen.

Kuntoutumiskeskus
Kunnonpaikka tarjoaa monipuolisia kuntoutus- ja terapiapalveluja pitkään kokemukseen ja vahvaan ammattitaitoon nojaten. Tavoitteenamme on edistää työ- ja toimintakykyä sekä tukea hyvinvointia ja jaksamista. Kuntoutuksen toteutukseen osallistuu useiden ammattialojen osaajia, mikä mahdollistaa niin fyysisen, psyykkisen kuin sosiaalisenkin hyvinvoinnin tukemisen. Erityyppisillä liikunta-, kuntosali- ja allasterapiatiloilla varmistamme, että kuntoutus tapahtuu aina sopivissa olosuhteissa.

Kokousjärjestäjä
Kunnonpaikassa järjestät onnistuneen ja mieleenpainuvan kokouksen, jonka antia voidaan höystää vaikkapa elämyspalveluilla. Räätälöimme myös työhyvinvointipalveluja asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaan. Näin poimit uutta potkua työelämään ja samalla virkeyttä vapaa-aikaasi.

Ravintola
Herkkusuille on tarjolla maukkaita ruokia viihtyisässä ravintola Aallottaressa. Älä unohda tanssikenkiä! Pub Kulkurin screeniltä näet kaikki tärkeimmät urheilutapahtumat.

Hyvinvointikeskus
Monipuolisissa liikuntapalveluissamme on mistä valita - ulkona ja sisällä.

www.kunnonpaikka.com

Kylpylähotelli Kunnonpaikka