Kunnonpaikka.com

Käynnissä olevat hankkeet

Työkuntoon-hanke

Työkuntoon-hanke on kuudessa pohjoissavolaisessa kunnassa (Iisalmi, Kiuruvesi, Kuopio, Siilinjärvi, Rautavaara ja Tuusniemi) toteutuva, Pohjois-Savon liikunnan hallinoima hanke, jossa Huoltoliitto ry on mukana osatoteuttajana. Rahoitus koostuu ESR-tuesta (80%) sekä toteuttajajärjestöjen ja hankekuntien omarahoitusosuudesta.

Hankkeen pääkohderyhmä on työikäiset työelämän ulkopuolella olevat henkilöt, mutta hankkeen toimesta järjestetään myös kaikille avoimia liikunta- ja ravitsemusohjauksia. Hankkeen Kehittämö-osuudessa on mukana myös järjestöjä hankekunnista.
Työkuntoon hankkeesta löydät lisätietoa täältä.

Olè-hanke

Oman elämän seikkailu, eli Olè-hanke toteutuu STEA:n hankerahoituksella. Hankkeen kohderyhmänä ovat vailla työtä ja opiskelupaikkaa olevat alle 30-vuotiaat nuoret. Hankkeen avulla pyritään tarjoamaan nuorille positiivisia elämyksiä elämän eri osa-alueilta ja auttaa osallistujia löytämään kiinnostuksen kohteita, joiden ympärille voi rakentaa suunnitelmaa tulevaisuudelle. Hankeen kautta tarjotaan nuorille myös suunnitteluapua esim.työllistymiseen tai opiskelupaikan löytymiseen hyödyntäen eri aihealueiden asiantuntijoita.

Olè-hankkeen yhteistyökumppaneita ovat Vamos Kuopio sekä Kuopion nuorisoasuntosäätiö. Hanke on alkanut keväällä 2017 ja kestää vuoden 2019 loppuun.
Hankkeesta kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä projektityöntekijä Anniina Siposeen, puh: 044 788 9499, sähköposti: anniina.siponen(at)kunnonpaikka.com

Elmo-hanke

STEA:n rahoittama Terve Elämä-hanke (ELMO) toimii vuoden 2018 loppuun. Hankkeen toimesta järjestetään työikäisille työelämän ulkopuolella oleville henkilöille käytännönläheistä liikunta- ja ruokavalio-ohjausta. Syksyn 2018 aikana Elmo-ryhmät pyörivät Kuopion alueella Juankoskella.
Lisätietoja hankkeesta antaa projektityöntekijä Antti Siponen, puh 044 739 2962, sähköposti: antti.siponen(at)kunnonpaikka.com