Kunnonpaikka.com

Lapsiperheiden aktiviteetti-illat menestys

25.01.2018

Marraskuussa 2017 Kunnonpaikassa Metsän huuto -tapahtuman yhteydessä järjestetty hyväntekeväisyyshuutokauppa tuotti 2310 euroa. Tuo summa päätettiin kohdentaa lapsiperheille ja tammikuun puolivälissä järjestettiin kuopiolaisille ja siilinjärveläisille lapsiperheille suunnattuja aktiviteetti-iltoja Kunnonpaikassa. Illoissa oli tarjolla tekemistä joka makuun kylpylässä polskimisesta lasertaistelu- ja pakohuonepeleihin. Ilta huipentui päivälliseen buffetpöydässä.

Tapahtumat sujuivat hienosti ja olivat toivottavasti osanottajille yhtä mieleenpainuva kokemus kuin toteuttajillekin. Näiden positiivisten kokemusten perusteella järjestämme tulevan kevään aikana vielä yhden tällaisen tempauksen. Pysy kuulolla!

Huoltoliitto ry on valtakunnallinen yleishyödyllinen järjestö, jonka tehtävänä on tukea vaikeissa olosuhteissa elävien ihmisten hyvinvointia. Huoltoliitto ry toteuttaa perustehtäväänsä omistamassaan kylpylähotelli Kunnonpaikassa sekä monipuolisen hanketoiminnan muodossa.

Lisätiedot:

Järjestöpäällikkö Sami Hämäläinen